مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-15پزشكي

تلفات روزانه کرونا در روسیه رکورد زد


یک روز پس از آنکه دپارتمان بهداشتی مسکو بیشترین تعداد کلی مرگ و میر ماهانه در این شهر از زمان شروع همه گیری کووید 19 را گزارش کرد، آمار قربانیان روزانه این بیماری در روسیه نیز به رکورد جدید 819 تن رسید.

- یک روز پس از آنکه دپارتمان بهداشتی مسکو بیشترین تعداد کلی مرگ و میر ماهانه در این شهر از زمان شروع همه گیری کووید 19 را گزارش کرد، آمار قربانیان روزانه این بیماری در روسیه نیز به رکورد جدید 819 تن رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مجموع 17 هزار و 237 مورد فوت در ماه ژوییه در مسکو ثبت شده که بالاترین آمار ماهانه مرگ و میرها از زمان شروع همه گیری بوده و دپارتمان بهداشتی مسکو اعلام کرده است که بیشتر این مرگ و میرها ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده است.

همچنین مجموع رسمی قربانیان کرونا در روسیه تاکنون به بیش از 169 هزار نفر رسیده که بالاترین آمار در بین کشورهای اروپایی در حال حاضر است.

مقامات روسیه گونه مسری دلتا و سرعت پایین واکسیناسیون در این کشور را مقصر این شرایط می دانند.

دپارتمان بهداشتی مسکو در عین حال گرمای غیرمعمول هوا در ماه های اخیر را نیز مرتبط با افزایش فوتی ها دانسته و تاکید دارد که گرما، در بدحال کردن بیماران کووید نقش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، روسیه روز شنبه 22 هزار و 144 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد و پس از یک دوره کاهش دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات روزانه کرونا در روسیه رکورد زد

تلفات روزانه کرونا در روسیه رکورد زد